Akce

Aktuality

     !! PROSÍM POZOR !!     


Na eshopu probíhá rekonstrukce a aktualizace. Mějte prosím strpení...


Pro upřesnění dodací lhůty nás neváhejte kontaktova telefonicky či emailem.


Děkujeme za pochopení

Zuzana & Petr


 OBCHODNÍ  PODMÍNKY - Kozeneobojky.cz


Informace o prodejci

Korespondenční adresa: 

KOZENEOBOJKY.CZ
Ing. Zuzana Smrčková

Potocká 32
623 00 Brno

Fakturační adresa: 

Ing. Zuzana Smrčková

Potocká 24

623 00 Brno   

IČO: 05281563
DIČ: CZ8662174158

Bankovní spojení:

mBank (BRE Bank S.A. ): 670100-2206952911/6210

 

Doba dodání, doprava


Osobní odběr

Pokud máte rádi osobní jednání, rádi Vás přivítáme na našem kontaktním místě na adrese Potocká 32, 623 00, Brno, po předchozí telefonické dohodě na jednom z níže uvedených čísel.

Další možností osobního odběru je navštívit nás na jednom z našich prodejních stánků, s kterými se účastníme různých kynologických akcí (výstavy, dostihy, coursing). Termíny přítomnosti našeho stánku na těchto akcích se dozvíte na našich internetových stránkách WWW.KOZENEOBOJKY.CZ.

 

 Zuzana Smrčková +420 773 802 780

 Petr Smrček  +420 773 802 788

 

 

V tomto případě je účtován poplatek za dopravu  0,- Kč

 

Česká pošta

Doručení balíku na Vaši adresu prostřednictvím ČESKÉ POŠTY a.s. probíhá po ČR zpravidla během 2 pracovní dnů, nejpozději však do 4 pracovních dnů.

Doba  dodání do zahraničí je závislá na více faktorech, které tuto lhůtu mohou ovlivňovat. Na požádání Vám operativně zjistíme lhůtu dodáni pro Vámi zvolenou oblast.

Ze zkušenosti s odesíláním do zahraničí však můžeme nezávazně uvést následující doby dodání :

USA a Kanada 5-8 pracovních dnů;     

Švédsko, Finsko  4-8 pracovních dnů,    

Slovensko cca 3pracovní dny

DODACÍ LHŮTY SE VŠAK V PŘÍPADĚ NAHROMADĚNÍ OBJEDNÁVEK, PŘESAHUJÍCÍ KAPACITU VÝROBY, MOHOU PRODLOUŽIT AŽ NA 1 MĚSÍC.

V případě pochybnosti o dodání v termínu, který požadujete, neváhejte nás raději kontaktovat na některém z níže uvedených kontaktů.

Zboží, které je na E-SHOPU uvedeno v konkrétní velikosti = skladová zásoba >>> dodání v nejkratším možném termínu (zabalit, poslat... většinou 2dny)  

 

 

Platební podmínky

Existuje mnoho variant, jak uhradit nákup u nás. Vyberte si tu, která Vám nejvíce vyhovuje.

 

Platba v hotovosti při osobním odběru

Zboží zaplatíte hotově při převzetí (viz.víše, odstavec "Osobní odběr").

 

Platba dobírkou

Zboží zaplatíte přepravci při dodání, přímo na Vámi určené adrese, případně při převzetí balíku na poště. Při zvolení tohoto způsobu platby bude navíc ke standardnímu dopravnému účtován poplatek (doběrečné) ve výši 40,- Kč

 

Kartou online

Pokud vlastníte platební kartu, která umožňuje platby na internetu (máte-li pochybnosti, informujte se u své banky), můžete ji využít k úhradě zboží online. Na konci objednávky jen zadáte své šestnáctimístné číslo karty a CVC/CVV kód. Nemusíte se obávat, přenos informací je šifrovaný a tedy naprosto bezpečný.

 

Platba předem

Po odeslání objednávky z košíku Vám bude na e-mailovou adresu odeslán příkaz k úhradě.
Pokud máte účet u mBank (BRE Bank S.A. ) a zaplatíte převodem na náš účet , zúčtujeme Vaši úhradu do 15 minut!
V ostatních případech může vzhledem k bankovním převodům připsání trvat 1-3 pracovní dny.

Balík bude předán k expedici v nejkratší možné lhůtě po zjištění připsání částky k úhradě na našem b.ú.

 

 

Bankovní spojení:

mBank (BRE Bank S.A. ): 670100-2206952911/6210

Jako variabilní symbol uveďte číslo Vaší objednávky.

 

Pro zahraniční platby použijte prosím číslo v mezinárodním formátu :

Číslo účtu IBAN : CZ56 6210 6701 0022 0695 2911

Číslo BIC (SWIFT) : BREXCZPPXXX

 

Odstoupení od smlouvy kupujícím

Kupující spotřebitel má právo v souladu § 53 odst. 7 obč. z. odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, pokud byla smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku. Rozhodne-li se spotřebitel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy doručit prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí zboží. Prodávající má právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.
 

Odstoupení a zboží zasílejte na adresu:
Kozeneobojky.cz
Ing. Zuzana Smrčková
Potocká 32
623 00 Brno 

Zboží by měl kupující spotřebitel vrátit úplné, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. V případě, že bude vrácené zboží nekompletní či poškozené, může prodávající vracenou kupní cenu snížit o tomu odpovídající částku (v souladu s § 458 odst. 1 obč. z.).
 

Peníze za vrácené zboží budou kupujícímu spotřebiteli vráceny do 30 dnů od odstoupení.

Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit od smluv:

  1. na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího,
  2. na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání

Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v uvedené lhůtě, doporučujeme pro urychlení vyřízení odstoupení zboží doručit na adresu prodávajícího spolu s přiloženým průvodním dopisem s případným důvodem odstoupení od kupní smlouvy (není podmínkou), s číslem nákupního dokladu a uvedeným číslem bankovního účtu nebo s uvedením, zdali částka bude odebrána v hotovosti nebo zdali bude čerpána pro další nákup. 


Kupující bere na vědomí skutečnost, že jsou-li se zbožím poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva spotřebitele odstoupit od smlouvy dle § 53 odst. 7 obč. z., darovací smlouva pozbývá účinnosti a kupující je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky. V případě, že tyto nebudou vráceny zpět, budou tyto hodnoty chápány jako bezdůvodné obohacení kupujícího. 


Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží vznikne kupujícímu nárok na vrácení zaplacených finančních částek spojených s vráceným zbožím, které budou vráceny kupujícímu nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy.  Při neuvedení čísla účtu je částka v téže lhůtě automaticky připravena k čerpání pomocí dalšího nákupu nebo k vyzvednutí v hotovosti na základě předložení originálního dobropisu, který je bez zbytečného odkladu po vyřešení odstoupení od kupní smlouvy zákazníkovi zaslán. Zmíněný dobropis je nepřenosný (nesmí být poskytnut "třetí osobě") !

 

Bezpečnost a ochrana osobních údajů

Při nakládání s daty se zavazujeme řídit zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů.

Prohlášení o ochraně osobních údajů.

Petr Smrček jakožto provozovatel internetového obchodu KOZENEOBOJKY.CZ a tým KOZENEOBOJKY.CZ prohlašujÍ, že veškeré osobní údaje jsou považovány za přísně důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000Sb. V žádném případě neposkytujeme tyto údaje třetí straně.

Jaké údaje shromažďujeme?

Pro realizaci obchodní transakce od Vás potřebujeme znát jméno (případně jméno firmy, IČ a kontaktní osobu), adresu (fakturační a případně dodací), telefonní a mailový kontakt. Dále pak evidujeme Vaše obchodní transakce u nás.

K čemu údaje slouží?

Veškeré informace v eshopu KOZENEOBOJKY.CZ jsou dostupné bez zadávání jakýchkoliv údajů - obchodní podmínky, návod na údržbu zakoupeného zboží a jejich částí, nakupovat, ceny, popisy produktů,  atd. Pro realizaci obchodní transakce a dodání zboží na Vámi určené místo s Vámi potřebujeme komunikovat a znát výše zmíněné údaje a tyto s Vaším souhlasem získáme při Vaší registraci a to buď trvalé nebo dočasné.

Jak můžete existenci těchto dat ovlivnit?

Po  registraci do eshopu kozeneobojky.cz.cz můžete tyto údaje editovat či mazat.  

(Nelze z účetních důvodů editovat fakturační údaje.) 

 

Reklamační řád

Reklamační řád KOZENEOBOJKY.CZ vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě.

Souhlas s reklamačním řádem stvrzuje objednatel podpisem faktury, kupní smlouvy, odesláním internetové objednávky, případně převzetím zboží od přepravce a stvrzení tohoto svým podpisem. Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od dopravce, případně vyzvednuto na poště.

Kontrola. Objednatel(kupující) je povinen zkontrolovat dodávku, není-li nikterak viditelně poškozena nebo poničena. Pokud je zásilka poničena,  objednatel zásilku od přepravce případně na POŠTĚ nepřevezme a neprodleně kontaktuje internetový obchod KOZENEOBOJKY.CZ. Pokud objednatel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel se zásilkou fakturu případně paragon (daňový doklad), je povinen ihned informovat internetový obchod KOZENEOBOJKY.CZ. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána. Do záruční opravy bude přijato pouze zboží kompletní.

 

Reklamace zásilek KOZENEOBOJKY.CZ může být uplatněna pouze na adrese :

KOZENEOBOJKY.CZ
Ing. Arch. Zuzana Smrčková

Potocká 32
623 00 Brno

 

Kontaktní osoba pověřená vyřízením reklamací: Petr Smrček

 

Do záruční opravy nebude přijato zejména zboží:

– poškozené živly jako je voda, oheň,  

– s prošlou záruční lhůtou v den předložení (doručení) zboží k reklamaci

– mechanicky poškozené ( prořízlé, rozkousené psem, propálené atd.)

– bez doložení původu nákupu 

– poškozené nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití nebo zásadami správného použití či skladování

– zboží poškozené neodborným servisním zásahem

 

Reklamace, jak postupovat?

Naše firma se snaží svým zákazníkům nabízet kvalitní sortiment, se kterým budou naprosto spokojeni.

Pevně věříme, že naši zákazníci budou s našimi výrobky a se sortimentem námi nabízeným spokojeni a  reklamace tedy nebude potřeba.

Avšak nastane-li případ, že Vám např. zboží nedošlo úplně v pořádku, nebo se v průběhu užívání objevila nějaká vada, postupujte prosím podle uvedených instrukcí. Usnadníte nám práci a Vaše reklamace bude vyřízena mnohem rychleji:

- zboží došlo v porušeném obalu. V takovém případě, je lepší zásilku nepřevzít, nebo spolu s doručovatelkou zásilku prohlédnout, zda je kompletní a v neporušeném originálním obalu. V každém případě je však doručovatel/ka povinnen/na na Vaši žádost sepsat protokol o poškozené zásilce, a s tímto dokladem se dostavíte do 24 hod. od převzetí na Vaši pobočku České pošty, kde uplatníte reklamaci z poškození. Zboží neposílejte k nám, reklamace se musí uplatnit do 24 hod. od převzetí, a pokud nejprve pošlete zásilku do naší firmy, není to správně. KOZENEOBOJKY.CZ Vám za takovou reklamaci nemůže uznat náhradu. Informujte nás, jak reklamace na poště dopadla. Děkujeme.
- zboží došlo v neporušeném obalu, ale je mechanicky poškozené dopravou. Zboží zašlete k nám na výše uvedenou adresu, my jej vyměníme a do 5 dnů odešleme zboží nové.
- zboží došlo v pořádku, ale objevila se u něj provozní vada. Pokud objevíte na zboží vadu (i postupem času), prověřte podle nákupního dokladu zda je zboží v záruce (funkční záruka je zpravidla 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak), pokud je zboží v záruce zašlete jej s kopií dokladu o koupi na adresu naší firmy.

Co máte přiložit k zásilce zaslané k reklamaci k nám a další informace najdete v níže uvedeném odstavci. Obratem posoudíme Vaši reklamaci a vynasnažíme se o co nejrychlejší kladné vyřízení.

 

Popis správně zaslané reklamace. Připravte si prosím daňový doklad, který Vám byl doručen spolu se zbožím. Zabalte vadné zboží do původního obalu a nezapomeňte přiložit kopii doručenky nebo jiného dokladu o tom, kdy Vám bylo zboží dodáno, dále pak podrobný popis vady výrobku. Vadné zboží spolu s dokladem o koupi a popisem závady vložíte do bublinkové obálky (případně do balíku pečlivě vystlaného, aby nedošlo k dalšímu poškození), do horního levého rohu nezapomeňte uvést Vaší zpáteční adresu. Takto připravenou zásilku zašlete prosím  na naši výše uvedenou adresu.

Náklady na dopravu reklamace na adresu KOZENEOBOJKY.CZ  nese objednatel, stejně tak riziko a odpovědnost za poškození zásilky dopravou. Z tohoto důvodu Vám doporučujeme zásilku pojistit.

Náklady na dopravu reklamace zpět na adresu kupujícího hratí KOZENEOBOJKY.CZ, stejně tak riziko a odpovědnost za poškození zásilky dopravou.

 

KOZENEOBOJKY.CZ vyřídí Vaši reklamaci nejpozději do 30 dnů.

 

Naším cílem je však spokojený zákazník a proto nebude reklamace zbytečně odkládána a bude vyřízena v co nejkratší době.

 

Tyto podmínky vstupují v platnost dne 9. listopadu 2015

Petr Smrček, KOZENEOBOJKY.CZ